Cabaret
Het is nu 2022. En ik heb al een tijdje geen cabaretprogramma meer gemaakt. Maar ik voel me wel nog steeds een cabaretier.
Maar ben ik dat eigenlijk nog wel? Moet een cabaretier niet in een echt theater staan en een speellijst hebben? Recensies krijgen? Zenuwachtig voor aanvang van de voorstelling in een veel te koude kleedkamer zitten? En een busje hebben met decor en een technicus?
Of telt optreden voor Bedrijfsleven, Onderwijs, Welzijn en Ministeries ook...
Als het publiek hard moet lachen


Je cabaretmonologen houdt op een congres
Je in gesprek gaat met het publiek
Je een scene goed probeert neer te zetten
En iedereen weer tevreden naar huis gaat
Dan ben je toch nog steeds een cabaretier?
Of niet soms!!!
Een cabaretier die leeft in het NU!!!
Maar wel met een verleden....
IK HEB ALLEEN NOG GEEN TITEL (1988)
Taalvaardigheid sterkste troef van cabaretier Job Schuring (Volkskrant)
Job Schuring is een groot cabaret-talent (Trouw)
Cabaretier Jos(jaja!!) Schuring is een veelbelovende spraakwaterval (Het Binnenhof)
EZELS EN KWASTEN (1989)
Een geboren verhalenverteller (Parool)
Job Schuring is een enorm talent (Nieuwsblad van het Noorden)